Reklama

evestnik.eu - Informácie o verejnom obstarávaní priamo na váš email!
ENERGIE2 – Nebeská ponuka
2 komodity – elektrina aj plyn od jedného dodávateľa.
http://www.energie2.sk
Manuál metodiky PRINCE2®
Oficiálna učebnica "Základy metódy projektového riadenia"
http://www.prince2manual.sk
Zľavy - nový zľavový portál
Výhodné podmienky pre obchodníkov, zaujímavé zľavy.
http://www.kopeczliav.sk
 

Elektická energia - diskusia

Predmet: AC energia

chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s dodávateľom AC energia?

Predmet: Re: Re: Re: Re: slovakia energi

Brano napísal:
V pripade, ze chcete podat staznost na dodavatela elektriny/plynu je lepsie sa obratit na URSO. SOI zatial poadnia neriesi a postupuje ich prave URSO. URSO ma v kompetencii dozor nad plnenim zakona o energetike kde je aj ochrana odberatela v domacnosti.
Ano uz sme si to zistili a riesime to cez URSO. Akonahle sme o tom informovali Slovakia Energy hned sa zacali nasou staznostou zaoberat....dovtedy nas len uistovali, ze robia vsetko co je v ich silach ale niejak pomoct nemozu.

Predmet: odpočet elektrickej energie

Dobrý deň.Tiež patrím k tým ktorí si zmenili svojho dodávateľa z VSE na Energetické Centrum 17.6.2011 zo záväzkom na 5 rokov.Boli problémy s vyplatením preplatku,no dočkala som sa.Chcem však apelovať na všetkých klientov tejto spoločnosti,aby si kontolovali svoj odber,kedže pri odpočte za obdobie od 3.11.2012-2.11.2013 mi prišlo vyúčtovanie s preplatkom 73,58 eur.Nesedeli mi však konečné kwh.ktoré nemám spotrebované ani ku dnešnému dňu 16.2.2014.Napočítali mi o 317kwh viac.Po reklamácii ktorú mi uznali,dostanem ešte + 62,04eur a do tretice Od 3.11.2013 do 31.12.2013 ešte dalších +32,02 eur,čo spolu činí 167,62 eur o ktoré by som prišla,keby som si každý mesiac nezapisovala spotrebu.Tým vás všetkých upozorňujem na ich praktiky.Preplatok vraj podľa zákona mi bude vyplatený do 31.3.2014.Zatiaľ iba čakám....!!!

Predmet: Re: Re: Re: slovakia energi

Silvia napísal:
My sme sa zakaznikmi Slovakia Energy stali po tom, čo odkupili Energeticke centrum. Hned prve vyuctovanie bolo problemove. Kedze sme mali vacsi nedoplatok ziadali sme telefonicky o splatkovy kalendar, operator povedal ze po zaplateni zvysenej zalohovej platby (z 13 na 121 eur za plyn!!!!) nam kalendar zasle....namiesto splatkoveho kalendara prisla posledna vyzva pred odpojenim....tak sme celu sumu uhradili ale kedze uz plynovy kotol nemame tak sme ziadali o spatne znizenie zalohovych paltieb....pocas dvojmesacneho riesenia sme 2 krat museli zaplatit zvysene zalohove platby + pokuty kedze to stanovili ako podmienku znizenia zalohovych platieb aby sme nemali ziane omeskane platby. Ked bolo vsetko uhradene zavolala mi operatorka ze z dovodu nasej zlej platobnej moralky zalohove platby nemoze znizit....udajne uz 2 roky platime mesacne zalohove platby omeskane (v zmluve mame den splatnosti 25. den mesiaca a na ten datum bol nastaveny aj trvaly prikaz...mesiac po zmene dodavatela sme vsat menili platbu SIPO na trvaly prikaz a po 2 ROKOCH!!! prisli s tym ze zmenou na trvaly prikaz sa zmenila aj splatnost do 15. dna mesiaca....len skoda ze nas o tom informovali az ked od nich nieco potrebujeme. Zvazujem podnet na SOI lebo nie som ochotna im dalej platit kedze starym rodicom vracali smiesny 20 eurovy preplatok 8 mesiacov.... Neviem si predstavit ako dlho by vracali 3000 eurovy preplatok keby sme pri ich zvysenych zalohovych platbach ostali....
V pripade, ze chcete podat staznost na dodavatela elektriny/plynu je lepsie sa obratit na URSO. SOI zatial poadnia neriesi a postupuje ich prave URSO. URSO ma v kompetencii dozor nad plnenim zakona o energetike kde je aj ochrana odberatela v domacnosti.

Predmet: Re: Re: slovakia energi

Zuzana napísal:
Ahoj Barbora, v Slovakia Energy som od 1.6.2013. V decembri 2013 mi prislo ich prve vyuctovanie, ktoreho vysledkom bol preplatok. Zaroven mi prisla aj nova dohoda o platbach(zalohach) na plyn na rok 2014.Na moje velke prekvapenie mi dvihli moje stvrtrocne zalohove platby o takmer 70%.Ani po niekolkych telefonatoch a listoch nie je moja vec vyriesenia a to je uz februar.Poslednou kvapkou bolo info oznamenie SIPO, ze vo februari mam splatnu zalohu za plyn (predpokladam ze za 01-04/2014) na sumu 62€.Takze sa idem zajtra hadat na zakaznicke oddelenie, ze ci si robia zo mna blaznov.Takze urob si nazor sama. Zuzana, BA
My sme sa zakaznikmi Slovakia Energy stali po tom, čo odkupili Energeticke centrum. Hned prve vyuctovanie bolo problemove. Kedze sme mali vacsi nedoplatok ziadali sme telefonicky o splatkovy kalendar, operator povedal ze po zaplateni zvysenej zalohovej platby (z 13 na 121 eur za plyn!!!!) nam kalendar zasle....namiesto splatkoveho kalendara prisla posledna vyzva pred odpojenim....tak sme celu sumu uhradili ale kedze uz plynovy kotol nemame tak sme ziadali o spatne znizenie zalohovych paltieb....pocas dvojmesacneho riesenia sme 2 krat museli zaplatit zvysene zalohove platby + pokuty kedze to stanovili ako podmienku znizenia zalohovych platieb aby sme nemali ziane omeskane platby. Ked bolo vsetko uhradene zavolala mi operatorka ze z dovodu nasej zlej platobnej moralky zalohove platby nemoze znizit....udajne uz 2 roky platime mesacne zalohove platby omeskane (v zmluve mame den splatnosti 25. den mesiaca a na ten datum bol nastaveny aj trvaly prikaz...mesiac po zmene dodavatela sme vsat menili platbu SIPO na trvaly prikaz a po 2 ROKOCH!!! prisli s tym ze zmenou na trvaly prikaz sa zmenila aj splatnost do 15. dna mesiaca....len skoda ze nas o tom informovali az ked od nich nieco potrebujeme. Zvazujem podnet na SOI lebo nie som ochotna im dalej platit kedze starym rodicom vracali smiesny 20 eurovy preplatok 8 mesiacov.... Neviem si predstavit ako dlho by vracali 3000 eurovy preplatok keby sme pri ich zvysenych zalohovych platbach ostali....

Predmet: Re: Re: Re: Re: Slovakia Energy

Veronika napísal:
ani ja som so spolocnostou Slovakia energy nemala ziaden problem som velmi spokojna a rocne aj usetrim za to iste spotrebovane mnozstvo energie a neplanujem sa vratit k povodnemu dodavatelovi RWE
Veronika, mne Slovakia Energy po prvom polrocnom vyuctovani, ktoreho vysledok bol preplatok, zdvihla kvartalne zalohy na plyn o takmer 70%!!! Komunikujem s nimi, avsak zatial mi to pripada, ze na ziadosti od zakaznikov maju casu dost.Posledne mi prislo oznamenie SIPO, ze najblizsia zaloha na plyn je 62€!!!!!! Za januar-april.Takze neviem co to ma znamenat. Zuzana

Predmet: Re: slovakia energi

barbora napísal:
dobry den chcem sa spytat mate niekto skusenost slovakia energi dakujem
Ahoj Barbora, v Slovakia Energy som od 1.6.2013. V decembri 2013 mi prislo ich prve vyuctovanie, ktoreho vysledkom bol preplatok. Zaroven mi prisla aj nova dohoda o platbach(zalohach) na plyn na rok 2014.Na moje velke prekvapenie mi dvihli moje stvrtrocne zalohove platby o takmer 70%.Ani po niekolkych telefonatoch a listoch nie je moja vec vyriesenia a to je uz februar.Poslednou kvapkou bolo info oznamenie SIPO, ze vo februari mam splatnu zalohu za plyn (predpokladam ze za 01-04/2014) na sumu 62€.Takze sa idem zajtra hadat na zakaznicke oddelenie, ze ci si robia zo mna blaznov.Takze urob si nazor sama. Zuzana, BA

Predmet: Re: Re: Energie2

Tomáš napísal:
Energie2 je najhoršia spoločnosť s akou som sa stretol. Absolútna ignorancia zákazníka po podpise zmluvy. Na zákazníckej linke Vám nikdy nezdvihnú. Na emaily neodpovedajú. Neviete na aké č.ú. máte platiť zálohové faktúry. Nemám slov.
S týmto príspevkom súhlasím aj ja. Dovolať sa tam vôbec nedá a neodpovedajú na emaily. Zálohu za január mi doteraz nestiahli. Je to jediná firma na Slovensku ktorej treba zálohy za elektrinu platiť 12 mesiacov, kým u ostatných 11 mesiacov a v 12 mesiaci je vyúčtovanie.

Predmet: slovakia energi

dobry den chcem sa spytat mate niekto skusenost slovakia energi dakujem

Predmet: Re: prehlasenie na firmu

zuzana napísal:
dobrý deň, chcela by som sa spýtať, odoberam elektriku od VSE, spotreba ročná 750kWh,a platím 160€ za rok, ak prepíšem odber na firmu, pri tej istej spotrebe - koľko zaplatím? Nevarím tam, nekúrim elektrikou, bojler na vodu ide 1 hod, za týždeň, úsporne svetla, jeden šicí stroj. ďakujem
bude to lacnejsie, ale len o paaaar eur rocne

Predmet: Re: Re: Slovakia energy

Uherčíkova Dagmar napísal:
chcem sa spytat ci ak su nepodpisane tlaciva co prisli postou,len od p.Gažu da sa odstupit od zmluvy?Ako sa da zmluva zrušit?
nie nemusite, len by ste si mala pozriet podmienky zmluvy, a aspon 3 mesiace pred ukoncením platnosti zmluvy, oslovit Vami vybrateho dodávatela, ak to nespravite tak automatický sa zmluva prelonguje na dalsie obdobie...

Predmet: Re: Energie2

Ilons napísal:
dobry den rada by som sa opytala na spolocnost Energie2. ake mate skusenosti stouto spolocnostou? dakujem
Energie2 je najhoršia spoločnosť s akou som sa stretol. Absolútna ignorancia zákazníka po podpise zmluvy. Na zákazníckej linke Vám nikdy nezdvihnú. Na emaily neodpovedajú. Neviete na aké č.ú. máte platiť zálohové faktúry. Nemám slov.

Predmet: Re: Slovakia energy

Iveta napísal:
Prosím vie mi niekto poradiť? Pôvodne som podpísala zmluvu, ktorá vyprší v 09/2014 z energetickým centrom. Teraz mi prišlo oznámenie, že mojím novým dodávateľom je Slovakia energy, nakoľko prevzali klientov energetického centra. Je mojou povinnosťou tam ostať? alebo môžem im oznámiť môj nesúhlas a prejsť k druhému dodávateľovi bez sankcie?
chcem sa spytat ci ak su nepodpisane tlaciva co prisli postou,len od p.Gažu da sa odstupit od zmluvy?Ako sa da zmluva zrušit?

Predmet: Re: Slovakia energy

Iveta napísal:
Prosím vie mi niekto poradiť? Pôvodne som podpísala zmluvu, ktorá vyprší v 09/2014 z energetickým centrom. Teraz mi prišlo oznámenie, že mojím novým dodávateľom je Slovakia energy, nakoľko prevzali klientov energetického centra. Je mojou povinnosťou tam ostať? alebo môžem im oznámiť môj nesúhlas a prejsť k druhému dodávateľovi bez sankcie?
Kontaktoval by som URSO. Toto je z ich webu Kde možno podať žiadosť, návrh, podnet, sťažnosť alebo iné podanie? Fyzická alebo právnická osoba môže svoje písomné podanie priniesť osobne do podateľne úradu alebo zaslať poštou na adresu úradu, uvedenej v časti »» Úrad »» Kontakty, alebo poslať formou elektronickej pošty na adresu urso@urso.gov.sk

Predmet: Slovakia energy

Prosím vie mi niekto poradiť? Pôvodne som podpísala zmluvu, ktorá vyprší v 09/2014 z energetickým centrom. Teraz mi prišlo oznámenie, že mojím novým dodávateľom je Slovakia energy, nakoľko prevzali klientov energetického centra. Je mojou povinnosťou tam ostať? alebo môžem im oznámiť môj nesúhlas a prejsť k druhému dodávateľovi bez sankcie?

Predmet: cena elektriny

zdravim šeckych chcel som sa syptať počul som take veci že ma byť novy hrač na trhu v alternativnom dodavani elektriny cena sa pohybovala pri dd1 vt 0,055560 čo my nato poviete

Predmet: prehlasenie na firmu

dobrý deň, chcela by som sa spýtať, odoberam elektriku od VSE, spotreba ročná 750kWh,a platím 160€ za rok, ak prepíšem odber na firmu, pri tej istej spotrebe - koľko zaplatím? Nevarím tam, nekúrim elektrikou, bojler na vodu ide 1 hod, za týždeň, úsporne svetla, jeden šicí stroj. ďakujem

Predmet: Energie2

dobry den rada by som sa opytala na spolocnost Energie2. ake mate skusenosti stouto spolocnostou? dakujem

Predmet: Re: co sa oplati

lucia napísal:
chcela by som sa opytat. od koho je vyhodnejsie brat elektrinu od ZSE alebo SPP, dakujem lucia
Obe spolocnosti, su silne stabilne. Z tohto pohladu je to v poriadku. Treba si porovnat ich podmienky a ceny pre dodavku elektriny na zaklade toho aku spotrebu mate a v akom distribucnom tarife ste zaradena.

Predmet: co sa oplati

chcela by som sa opytat. od koho je vyhodnejsie brat elektrinu od ZSE alebo SPP, dakujem lucia

Predmet: Re: vysoka cena plynu

peter tham napísal:
Došlo mi vyúčtovanie za plyn a keď som zrátal zálohy + doplatok tak mi vyšlo že za plyn 1 m3 čo som spotreboval za 1rok lebo som šetril som zaplatil 94.- e !! Je to brutal cena op SPP za plyn v paneláku v BA kde sa len občas varí !!! čo mam robit aby toho bolo menej ?
Nechat si vysvetlit fakturu dodavatelom a potom prijat opatrenia.

Predmet: Re: Komunal Energy

Sirius napísal:
Komunal Energy ma nahovára na zmenu dodávateľa - viete mi niekto poradiť , čo sú zač ?
To sa treba spytat priamo firmy, ktora Vas oslovila. Kolko MWh za rok 2012 dodala, aky mala obrat, aky zisk, kde kupuje elektrinu?... Idealne je vyziadat si vyrocnu spravu. U energetickych komodit nie je dolezita len cena ale aj stabilita firmy. Pripady ako zrusenie aktivit spolocnosti Korlea Invest na Slovensku alebo firmy Vasa Energia sa mozu kedykolvek zopakovat prave menej stabilnym spolocnostiam. Treba si tiez pozriet na webe uplny vypis z obchodneho registra takej spolocnosti. Aku ma historiu zmien, kto su jej spolocnici, ci sa tam nemeni casto manazment alebo vlastnik ... Vacsina z nich su privatne firmy, cize stabilita vlastnikov a manazmentu hovori o stabilite firmy. Osobne si myslim ze firma, ktora ma vlastny vyrobny zdroj min 10 MW alebo dodavku elektriny konecnym odberatelom v objeme aspon 1 TWh by kriterium stability mohla splnat. Vela ich vsak na SLovensku podla tychto kriterii nie je.

Predmet: Komunal Energy

Komunal Energy ma nahovára na zmenu dodávateľa - viete mi niekto poradiť , čo sú zač ?

Predmet: vysoka cena plynu

Došlo mi vyúčtovanie za plyn a keď som zrátal zálohy + doplatok tak mi vyšlo že za plyn 1 m3 čo som spotreboval za 1rok lebo som šetril som zaplatil 94.- e !! Je to brutal cena op SPP za plyn v paneláku v BA kde sa len občas varí !!! čo mam robit aby toho bolo menej ?

Predmet: Praktiky SSE

Pozor na praktiky SSE. Ako dominant zneužíva svoje postavenie a šíri zlé meno energetických spoločností svojim konaním. Kúpil som nehnuteľnosť. Pôvodný majiteľ zrušil zmluvu. Následne mi SSE dalo iba 2 možnosti buď podpíšem, alebo budem odpojený. Výsmech. Informoval som ich, že mám možnosť zmeniť dodávateľa a že som už podpísal zmluvu s iným dodávateľom, ktorí mi dal ďaleko výhodnejšie podmienky a ja som následne sni mi odmietol podpísať zmluvu. Údajne to môže ísť v tomto prípade nejakým iným procesom. SSE má uvoľní zo svojej skupiny a novy požiada o preradenie do ich a že vôbec nemusí dôjsť k odpojeniu, len ak SSE o to požiada čo však nie je potrebné. Neuveríte aj keď mali všetky tieto informácie tak aj napriek tomu ma dali odpojiť. Tým pádom distribúcia musela 2x spraviť výjazd. A ja sa pýtam je to účelový obchod, alebo tam proste pracujú idioti? Už nikdy viac SSE je mi z nich zle a z ich obchodnej politiky.

Predmet: Re: Re: SSE - fixná cena elektriny na 2 roky

Josef Stransky napísal:
Moj nazor je, ze ak distribucka ponuka fix ceny, tak ma zaujem zafixovat zaujimavejsiu cenu predovsetkym pre seba. Aj napriek ponukanej 12 % zlave sa mi zda, ze sa to neoplati. Predsa len v distribucke vidia do trhovych cien a perspektiv ich vyvoja viac ako konecny spotrebitel. Momentalny vyvoj cien elektriny na nemeckom trhu ako aj na ceskom a slovenskom je velmi priaznivy pre spotrebitela. Ceny pre rok 2014 obchodovane v tomto roku klesli uz o 4-5 EUR na MWh. Ceny pre rok 2015-2016 su este cca o 1 EUR nizssie. Mam pocit, ze sa vraciame do roku 2006. Samozrejme je tazko odhadnut vyvoj v dalsich mesiacoch a rokoch, ci cena neposkoci zase nahor (to by bol sen vsetkych vyrobcov elektriny). Pri pokracovani momentalneho klesajuceho vyvoja alebo pri zachovani momentalnych cien na dlhsie obdobie je tu priestor na zaujimave ceny aj pre konecnych spotrebitelov do buducich obdobi alebo o prienik zaujimaveho dodavatela komodity ak zacne hrat o zakaznika na zaklade sucasnych cien a nie len kozmeticky podliezat konkurenciu. Navyse SSE ma rozrobenu zmenu majitela, kedy EDF chce odpredat svoj podiel novemu zaujemcovi a je tazke predvidat aka bude jeho obchodna politika voci zakaznikovi.
Ako chce niekto niečo garantovať pre domácnosti, keď každý rok si musia nechať schvaľovať ceny na URSO. Ak na budúci rok klesnú ceny za silovinu čo tie domácnosti budu platiť drahšiu energiu?

Predmet: Nekorektne informacie

Chcel by som poziadt admina tohto webu aby z hlasovania ankety vymazal firmy ktore uz nie su dodavatelom elektriny. A v popise firiem aby pre tie firmy, ktore uz skoncili cinnost v oblasti dodavok elektriny uviedol tuto skutocnost. Neaktualizovanie udajov na webe moze mylit ludi, ktori chcu zmenit dodavatela. Len pre nazornost uvadzam,ze spolocnost Vasa energia ktora je v ankete na 5.mieste uz elektrinu a plyn nedodava. http://byvanie.pravda.sk/peniaze-a-paragrafy/clanok/274036-firma-vasa-energia-stratila-sposobilost-dodavat-energie/. Myslim, ze je nekorektne ak uvedena firma stale figuruje ako potencialny (podla ankety doveryhodny) dodavatel.

Predmet: Re: SSE - fixná cena elektriny na 2 roky

Martin napísal:
Zdravím Vás všetkých. Neviem či sa to tu už rozoberalo, zatiaľ som si nevšimol. Ak rozoberám niečo, čo už je tu niekde rozoberané, tak sa vopred ospravedňujem... Ide o to že sme dostali poštu od Stredoslovenskej energetiky, ktorá ponúka možnosť zaistiť si fixnú cenu elektriny od 1.1.2014 do 31.12.2016. Je tu možnosť zaistiť si fixnú cenu na dlhšie obdobie bez rizika negatívnych výkyvov do budúcnosti. Ponúkajú možnosť zníženia ceny za dodávku elektriny na uvedené obdobie v priemere o 12 % (v závislosti od produktu) až do konca roku 2016. Chcem sa Vás opýtať, aký je Váš názor na takúto ponuku, či v tom nie je náhodou nejaký háčik a či teda ozaj má aj podľa vás zmysel zobrať takúto ponuku? Vopred ďakujem za Vaše názory, pripomienky, odpovede....
Moj nazor je, ze ak distribucka ponuka fix ceny, tak ma zaujem zafixovat zaujimavejsiu cenu predovsetkym pre seba. Aj napriek ponukanej 12 % zlave sa mi zda, ze sa to neoplati. Predsa len v distribucke vidia do trhovych cien a perspektiv ich vyvoja viac ako konecny spotrebitel. Momentalny vyvoj cien elektriny na nemeckom trhu ako aj na ceskom a slovenskom je velmi priaznivy pre spotrebitela. Ceny pre rok 2014 obchodovane v tomto roku klesli uz o 4-5 EUR na MWh. Ceny pre rok 2015-2016 su este cca o 1 EUR nizssie. Mam pocit, ze sa vraciame do roku 2006. Samozrejme je tazko odhadnut vyvoj v dalsich mesiacoch a rokoch, ci cena neposkoci zase nahor (to by bol sen vsetkych vyrobcov elektriny). Pri pokracovani momentalneho klesajuceho vyvoja alebo pri zachovani momentalnych cien na dlhsie obdobie je tu priestor na zaujimave ceny aj pre konecnych spotrebitelov do buducich obdobi alebo o prienik zaujimaveho dodavatela komodity ak zacne hrat o zakaznika na zaklade sucasnych cien a nie len kozmeticky podliezat konkurenciu. Navyse SSE ma rozrobenu zmenu majitela, kedy EDF chce odpredat svoj podiel novemu zaujemcovi a je tazke predvidat aka bude jeho obchodna politika voci zakaznikovi.

Predmet: Energia2

Dobrý deň! Prosím Vás aké máte skúsenosti z Energia2? splnia všetko čo slubujú alebo sú s nimi nejaké problémy? Ďakujem za odpoved.

Predmet: SSE - fixná cena elektriny na 2 roky

Zdravím Vás všetkých. Neviem či sa to tu už rozoberalo, zatiaľ som si nevšimol. Ak rozoberám niečo, čo už je tu niekde rozoberané, tak sa vopred ospravedňujem... Ide o to že sme dostali poštu od Stredoslovenskej energetiky, ktorá ponúka možnosť zaistiť si fixnú cenu elektriny od 1.1.2014 do 31.12.2016. Je tu možnosť zaistiť si fixnú cenu na dlhšie obdobie bez rizika negatívnych výkyvov do budúcnosti. Ponúkajú možnosť zníženia ceny za dodávku elektriny na uvedené obdobie v priemere o 12 % (v závislosti od produktu) až do konca roku 2016. Chcem sa Vás opýtať, aký je Váš názor na takúto ponuku, či v tom nie je náhodou nejaký háčik a či teda ozaj má aj podľa vás zmysel zobrať takúto ponuku? Vopred ďakujem za Vaše názory, pripomienky, odpovede....

Predmet: dotaz na vrátenie preplatkov

chcem sa informovať či už Vám začali chodiť preplatky od Energetického centa potom čo už majú nového majiteľa. Chcem sa len potvrdiť vyjadrenia nových majitelov v tom, že už vracajú preplatky.

Predmet: ENERGETICKÉCENTRUM - NAJhorší dodavateľ

Už dva roky niesom odberaťeľom ENERGETICKÉHO CENTRA. Táto podľa mňa veľmi neseriozna firma zadržiavala preplatok mojho neboheho otca viac ako trištvrte roka mojej matke. Asi sa chceli obohatiť ako hyeny, inak by ím to toľko netrvalo! Podotýkam že som ím adresoval mnoho výzviev, pretelefonoval som nemalé peniaze do ich call-centra, ktoré maju štedro spoplatnené a niekoľko krát som bol priamo v Bratislave na Tomašíkovej v ích centre /180km/... No môžu sa skutočne hambiť! Preto každému v dobrom radím aby si dvakrát premyslel akého dodavateľa si zvolí

Predmet: Re: Re: Re: Slovakia Energy

michal napísal:
Slovakia Energy je podla mna neseriozna firma,ale urobte si sami nazor.Ja s rodinov sa dlhodobo zdrziavame v zahranici a v nasom byte byva 75rocny svokor so zacinajucou stareckou demenciou.Zastupca SE ho nahovoril na zmenu dodavatela energii a sfalsovanie mojho podpisu.Akonahle som sa to dozvedel (3.6.12) poslal som SE doporuceny dopis s opisom situacie a namietkou proti uzavretiu zmluvy. SE cakala s odpovedou do konca terminu na zmenuregistracie(30.6.12) a 2.7.12 mi poslali odpoved,ze je im velmi luto,ale registracia uz uspesne(pre SE)prebehla a rusia so mnou zmluvu ku 31.12.12 .Ak toto je seriozne jednanie,tak potom neviem co sa da nazvat podvodom a neserioznostou.Este chcem dodat,ze ich odpoved som dostal 11.7.12 teda 9dni po odoslani,z coho usudzujem,ze SE museli moj dopis obdrzat najneskor 13.06.12. Za taketo sluzby velmi pekne dakujem a uz teraz sa obavam problemov pri prehlasovani ku povodnemu dodavatelovi.Takze ruky prec od tejto Firmy.
ani ja som so spolocnostou Slovakia energy nemala ziaden problem som velmi spokojna a rocne aj usetrim za to iste spotrebovane mnozstvo energie a neplanujem sa vratit k povodnemu dodavatelovi RWE

Predmet: Dopyt

Dobrý deň. Zvažujeme zmenu dodávateľa el. energie. Momentálne nakupujeme u ZSE v sadzbe D5, nakoľko sme vykurovali el. konvektormi. V decembri sme ale kúrenie prerobili na ústredné na drevo. Teraz som nameral s ÚK spotrebu za posledných 6 dní vo VT 20 kw a v NT 120 kw. Ohrev vody je zatiaľ el. bojlerom ale v lete by sme chcely aj tento prerobiť a napojiť na ÚK. Plyn zavedený nemáme, sporák je na PB. Zaujímala by nás vaša ponuka. Ďakujem Žilavý P.S. Teraz máme hl. istič 3-x 25 ampérov ale predpokladám že ten by sa mohol znížiť. Momentálne máme najväčší spotrebič cirkulár asi 4-5 kw, fexu 2,5 kw a bojler asi 1,6 alebo 1,8 kw.

Predmet: Re: Doporucenie

Josef Stransky napísal:
Chcel by som dat doporucenie vsetkym tym, ktori chcu zmenit dodavatela elektriny, plynu alebo zdruzenej dodavky. Nezaujimajte sa len o to kolko usetrite. Dnes je politika vsetkych novych dodavatelskych firiem podliezt cenu konkurencie. To, co usetrite nezvykne byvat az tak markantne. Pre Vas je dolezita okrem ceny aj stabilita dodavok. Za posledne roky doslo k necakanemu ukonceniu cinnosti niekolkych firiem, od ktorych to nikto necakal (Moravia Energo, Korlea Invest). Sposobilo to, ze vyrobcovia energii spozorneli a dodavaju energie za podmienok poskytnutia garancii zo strany odberatela. Pytajte si aby Vam Vas dodavatel dal svoju vyrocnu spravu s porovnanim vysledkov za posledne obdobia, aby ste videli ako sa mu dari a mohli porovnat, ci dochadza k narastu alebo poklesu jeho aktivit v porovnani s predchadzajucimi rokmi alebo speje k upadku. Ci sa jedna o stabilnu firmu alebo ci ide o niekoho, ktory ma tazkosti presadit sa pri nakupe energie z dovodu risk manazmentu vyrobcov. Treba si od predajcu pytat kolko MWh alebo TWh za rok distribuoval. Je velky rozdiel v cene nakupu elektriny medzi dodavatelom, ktory distribuje objemy v hodnotach TWh a dodavatelom ktory tazko nasklada dodavku 1 MW baseload za rok.
Presne tak, preto sme si za dodavatela elektriny vybrali SE Predaj. Je to dcerska spolocnost Slovenskych elektrarni, kazdy rok rastu, dodavaju viac ako 2 TWh a verim, ze je to stabilny a spolahlivy dodavatel. Za ten rok sme s nimi nemali ziadne problemy a preplatok nam vratili do par dni.

Predmet: najhorší dodavateľ!

Vlasta Bystrianaka napísal:
Ohladne preplatku od energetické centrum sa obráťte na URSO,ja som tak dosiehla preplatok aj úroky z omeškania za každý deň
Ja som pisala na URSO a nepochodila som odpisali,že oni s tým nič nemaju.Teraz som to dala SOI a uvidím ak nepochodím idem s tým do médii

Predmet: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prehlad cien od roku 2002 až do 2012

Josef Stransky napísal:
Suhlasim s tym, ze po unbundlingu povodnych distribucnych podnikov sa oddelila distribucia od dodavatelov komodity. Suhlasim aj s tym, ze realny distributor - teda vlastnik prislusnej siete VN a NN nakupuje elektrinu len na krytie strat. Bol som nepresny co sa tyka specifikacie distributora, ked som pod nim myslel dodavatela komodity. Nakoniec koncovy odberatel s distribuciou teda vlastnikom siete neprichadza pri dodavke komodity do styku (maximalne pri vybudovani noveho pripojneho miesta). Predajnu cenu dodavanej komodity uz so zahrnutymi distribucnymi poplatkami mu prezentuje Dodavatel komodity. To, co spominate vy je predajna cena - ta je stanovena URSOm ale URSOm nie je stanovena cena nakupu. A vzdy platilo, ze ak rozdiel medzi predajom a nakupom je kladne cislo tak sa tomu hovori zisk. O to to ide vsetkym dodavatelom komodity ktorych pretoze novi dodavatelia vznikaju ako huby po dazdi.
Áno, presne o tom som písal. Vzhľadom na unbundling, ktorý bol od 01.07.2007 PDS vykupuje iba OZE-ty. Avšak čo sa týka koncovej ceny pre domácnosti a malé podniky, tam je pre každého dodávateľa záväzný výnos ÚRSO číslo 2 v ktorom je spôsob určenia maximálnej ceny. Každý dodávateľ, ktorý chce dodávať elektrinu domácnostiam a malým podnikom musí na jeseň zaslať cenový návrh (ten sa počíta podľa uvedeného výnosu) a musí si dať schváliť ceny na ďalší rok pre daný segment. Vo výnose je odkaz na burzu PXE a odtadiaľ je tá maximálna cena. Čiže ak kúpite drahšie ako je 6 mesačný priemer PXE + zvlnenie diagramu, máte smolu a nemáte zisk ale stratu :(

Predmet: Re: Re: Re: Re: Re: prehlad cien od roku 2002 až do 2012

Brano napísal:
:) stále trvám na tom, že elektrinu distribúcia vykupuje iba na straty. Dodávateľ (ZSE Energia, SSE a VSE) kupujú systémom, ktorý ste popísali Vy avšak tam platí, že im ÚRSO pre domácnosti a malé podniky predpisuje maximálnu cenu nad ktorú nemôžu ísť. Táto cena sa schvaľuje vždy koncom roka a plati celý ďalší krok. Pokiaľ máte skúsenosti s obchodovaním s elektrinou, kľudne ma poučte, dúfam že sa dozviem niečo nové. Prajem pekný deň.
Suhlasim s tym, ze po unbundlingu povodnych distribucnych podnikov sa oddelila distribucia od dodavatelov komodity. Suhlasim aj s tym, ze realny distributor - teda vlastnik prislusnej siete VN a NN nakupuje elektrinu len na krytie strat. Bol som nepresny co sa tyka specifikacie distributora, ked som pod nim myslel dodavatela komodity. Nakoniec koncovy odberatel s distribuciou teda vlastnikom siete neprichadza pri dodavke komodity do styku (maximalne pri vybudovani noveho pripojneho miesta). Predajnu cenu dodavanej komodity uz so zahrnutymi distribucnymi poplatkami mu prezentuje Dodavatel komodity. To, co spominate vy je predajna cena - ta je stanovena URSOm ale URSOm nie je stanovena cena nakupu. A vzdy platilo, ze ak rozdiel medzi predajom a nakupom je kladne cislo tak sa tomu hovori zisk. O to to ide vsetkym dodavatelom komodity ktorych pretoze novi dodavatelia vznikaju ako huby po dazdi.

Predmet: Re: Dopyt

Adrianka napísal:
zdravím, zrovna nedávno som skúšala podľa jednej reportáže v telke nejaký systém, kde som si len napísala svoje priania a oni mi poradili. Docela mi to neubralo čas a bolo to celkom super. Síce som to skúšala len jednou ale môžem odporučiť .. :))) http://www.aaadopyt.sk/dopyty/23-sluzby.html
aj to je celkom dobraá možnosť,ale treba chvilku počkat,musi byť lehota na uplynuli čas,a potom treba dať na SOI.potom už sa všetko pohne a velmi rýchlo.už som sa na to informovala .a ešte je tu sud.tak nieje problém.už som ich viac pochodila.:))

Predmet: Re: Re: Re: Re: Re: EC-Najhorší dodavateľ!

katarina napísal:
Mam ten istý problem vyučtovanie bolo v juli 2012 a do dnešneho dna mi nevrátili preplatky a to som tiež telefonovala ajpísala je 12.10 2012
Ohladne preplatku od energetické centrum sa obráťte na URSO,ja som tak dosiehla preplatok aj úroky z omeškania za každý deň

Predmet: Re: Re: Re: Re: prehlad cien od roku 2002 až do 2012

Josef Stransky napísal:
Distribucka vykupuje za pevne stanovenu cenu len od subjektov vyrabajucich z OZE. Tento nakup tvori len zlomok ich nakupu. Ten podstatny zvysok elekriny nakupuje za trhove ceny ktore behom roka kolisu a aj to sa moze rozhodnut, ci vyuzije forwardove ceny ci spotove. a tie urcite nie su stanovene URSOm ani inou regulacnou autoritou ale trhom cize dopytom po elektrine a urcite su momentalne celkom prijemne na nakup z hladiska ich vysky. Dalsou otazkou je riesenie odchylok ale aj v tejto oblasti je ciastocne riesenie vo forme pristupu na zuctovaci trh kde sa da riesit nakup/predaj elektriny D-1. Myslim ze autor reakcie nema ani sajnu ako to v obchodovani vyzera. Obdobne to robia vsetky stare aj novovzniknute distribucky akurat niektore z nich nakolko obchoduju len male objemy nemaju sancu kupovat elektrinu v konkurencnych cenach.
:) stále trvám na tom, že elektrinu distribúcia vykupuje iba na straty. Dodávateľ (ZSE Energia, SSE a VSE) kupujú systémom, ktorý ste popísali Vy avšak tam platí, že im ÚRSO pre domácnosti a malé podniky predpisuje maximálnu cenu nad ktorú nemôžu ísť. Táto cena sa schvaľuje vždy koncom roka a plati celý ďalší krok. Pokiaľ máte skúsenosti s obchodovaním s elektrinou, kľudne ma poučte, dúfam že sa dozviem niečo nové. Prajem pekný deň.

Predmet: Re: Re: Re: Re: EC-Najhorší dodavateľ!

miska napísal:
Dobry den, problem ohladom vratenia preplatku mame aj my. Do dnesneho dna sme sa ho nedockali a vyuctovanie nam bolo robene v juni 2012. Je to vrchol drzosti, hned ako nam peniazky pridu, okamzite rusim s touto spolocnostou zmluvu. Vam sa ten preplatok uz vratil? My sme tam telefonovali snad asi 100 krat. :(((
Mam ten istý problem vyučtovanie bolo v juli 2012 a do dnešneho dna mi nevrátili preplatky a to som tiež telefonovala ajpísala je 12.10 2012

Predmet: Re: Re: Re: EC-Najhorší dodavateľ!

Lucia napísal:
Chcem sa opýtať, že ako ste potom dostali naspäť ten preplatok,lebo ja mám taký istý problém, už dva mesiace mi ho nechcú poslať. Ďakujem
Dobry den, problem ohladom vratenia preplatku mame aj my. Do dnesneho dna sme sa ho nedockali a vyuctovanie nam bolo robene v juni 2012. Je to vrchol drzosti, hned ako nam peniazky pridu, okamzite rusim s touto spolocnostou zmluvu. Vam sa ten preplatok uz vratil? My sme tam telefonovali snad asi 100 krat. :(((

Predmet: Dopyt

zdravím, zrovna nedávno som skúšala podľa jednej reportáže v telke nejaký systém, kde som si len napísala svoje priania a oni mi poradili. Docela mi to neubralo čas a bolo to celkom super. Síce som to skúšala len jednou ale môžem odporučiť .. :))) http://www.aaadopyt.sk/dopyty/23-sluzby.html

Predmet: Re: Re: EC-Najhorší dodavateľ!

svetlana napísal:
Úplne suhlasím s týmto názorom. V 01/2012 som neuvážene s EC podpísala zmluvu ale dodávka je na moju svokru s ktorou bývam v jednej domácnosti. Dodržala som lehotu a chcela zmluvu zršiť. Do dnešného dňa ju nezušli. Najskôr mi napísali, že nie som oprávnená ju zrušiť a mám poslať splnomocnenie. Zaujímavé je to, že keď som zmluvu podpisovala tak som slnomocfnenie nepotrebovala. Hlavne, že chytili ďalšieho blbca. Tak som im poslala splnomocnenie s overeným podpisom a teraz mi odpísali aby som poslala nejakú zmluvu mojej svokry aby videli jej podpis. Neuveriteľné im nestačí overený podpis na matrike. A toto všetko sa ťahá od januára aby od 7/2012 došlo k zmene dodávateľa. Sú to obyčajní podvodníci a špiny. Ja to dám kľudne aj na súd pretože viem, že som v práve. Všetkých varujem pred touto firmou a rovno ich vykopte zo schodov tak ako to urobím ja ak niekto u mňa niekedy zaklope.
Chcem sa opýtať, že ako ste potom dostali naspäť ten preplatok,lebo ja mám taký istý problém, už dva mesiace mi ho nechcú poslať. Ďakujem

Predmet: Na rok 2011?

Môže mi, prosím, niekto vysvetliť, prečo sú na tomto portáli uvádzané najaktuálnejšie údaje na rok 2011? Ak sa nemýlim, dnes máme 10.9.2012.

Predmet: Re: Re: Slovakia Energy

Vladimír napísal:
Nechápem prečo tu niekto nadáva na Slovakia Energi, pretože ja som ich zákazníkom a žiadne problémy ako aj aktivačné poplatky som neplatil.
Slovakia Energy je podla mna neseriozna firma,ale urobte si sami nazor.Ja s rodinov sa dlhodobo zdrziavame v zahranici a v nasom byte byva 75rocny svokor so zacinajucou stareckou demenciou.Zastupca SE ho nahovoril na zmenu dodavatela energii a sfalsovanie mojho podpisu.Akonahle som sa to dozvedel (3.6.12) poslal som SE doporuceny dopis s opisom situacie a namietkou proti uzavretiu zmluvy. SE cakala s odpovedou do konca terminu na zmenuregistracie(30.6.12) a 2.7.12 mi poslali odpoved,ze je im velmi luto,ale registracia uz uspesne(pre SE)prebehla a rusia so mnou zmluvu ku 31.12.12 .Ak toto je seriozne jednanie,tak potom neviem co sa da nazvat podvodom a neserioznostou.Este chcem dodat,ze ich odpoved som dostal 11.7.12 teda 9dni po odoslani,z coho usudzujem,ze SE museli moj dopis obdrzat najneskor 13.06.12. Za taketo sluzby velmi pekne dakujem a uz teraz sa obavam problemov pri prehlasovani ku povodnemu dodavatelovi.Takze ruky prec od tejto Firmy.

Predmet: Jadrová energia

Neviem kto tu písal článok o tej jadrovej elektrárni, ale je to teda dobrá konina. Po 1. štiepi sa urán 235, nie 238, po druhé westinghouse je firma, ktorá vyrába reaktory, teda ich návrhy. Do Mochoviec aj do ostatných 2. blokov pôjdu ruské VVER. Voda nemá kritický bod pri 300°, ale pri 372°. V JE nie je možné byť tak blízko limitu!!! tie reaktory s tekutým kovom sú výskumné! Phoenix nie je typ, ale konkrétny reaktor v FR. A1 bola odstavená kvôli prehriatiu palivových článkov v jadre, nie pre únik chladiva!....Toľko chýb v jednom článku.

Predmet: Re: Re: Re: prehlad cien od roku 2002 až do 2012

brano napísal:
prepac, ale distribucka kupuje cenu pocas roka za stabilnu cenu - cenu ktoru URSO stanovi a vykupuje len na straty. PDS ti elektrinu nepredava, jej patri vedenie, ktorym k tebe pritecie :)
Distribucka vykupuje za pevne stanovenu cenu len od subjektov vyrabajucich z OZE. Tento nakup tvori len zlomok ich nakupu. Ten podstatny zvysok elekriny nakupuje za trhove ceny ktore behom roka kolisu a aj to sa moze rozhodnut, ci vyuzije forwardove ceny ci spotove. a tie urcite nie su stanovene URSOm ani inou regulacnou autoritou ale trhom cize dopytom po elektrine a urcite su momentalne celkom prijemne na nakup z hladiska ich vysky. Dalsou otazkou je riesenie odchylok ale aj v tejto oblasti je ciastocne riesenie vo forme pristupu na zuctovaci trh kde sa da riesit nakup/predaj elektriny D-1. Myslim ze autor reakcie nema ani sajnu ako to v obchodovani vyzera. Obdobne to robia vsetky stare aj novovzniknute distribucky akurat niektore z nich nakolko obchoduju len male objemy nemaju sancu kupovat elektrinu v konkurencnych cenach.

Predmet: Re: Re: Monitoring dodavatelov

brano napísal:
mylis sa, povolenie na dodavku maju do februara 2016 - vid link: http://www.urso.gov.sk/pdf/licencie/2005E0043_02.pdf
to ze maju licenciu vydanu do roku 2016 neznamena ze nemozu zastvit svoju cinnost aj skor. Navyse Korlea uz nie je subjektom zuctovania s vlastnou zodpovednostou za odchylku vid. http://www.iszo.sk/portal/Pages/Lists/BlockedSubjects/Default.aspx?lang=sk Takze z mojej strany o omyl nejde. Skor ide o nedostatocnu informovanost editorov portalu

Predmet: Re: Monitoring dodavatelov

Josef Stransky napísal:
Vlastnik obsahu stranky tvrdi, ze monitoruje dodavatelov energie. Ako je mozne, ze medzi dodavatelmi energie v hodnoteni jednotlivych dodavatelov stale figuruje spolocnost Korlea Invest, ktora ukoncila svoju cinnost zo dna na den niekedy vo februari 2012?
mylis sa, povolenie na dodavku maju do februara 2016 - vid link: http://www.urso.gov.sk/pdf/licencie/2005E0043_02.pdf

Predmet: Re: Re: prehlad cien od roku 2002 až do 2012

Josef Stransky napísal:
Akych cien? Burzovych cien, velkoobchodnych, maloobchodnych? Treba si uvedomit, ze je velky rozdiel medzi cenou za ktoru behom roka distribucka elektrinu nakupi a cenou za ktoru ju preda.
prepac, ale distribucka kupuje cenu pocas roka za stabilnu cenu - cenu ktoru URSO stanovi a vykupuje len na straty. PDS ti elektrinu nepredava, jej patri vedenie, ktorym k tebe pritecie :)

Predmet: Re: spotreba elektriny a cena

dada napísal:
ako sa vypocitava cena spotrebovanej elektriny zo spolocnych priestorov v bytovom dome dakujem za odpoved
Cena elektriny je rozdielna a zalezi ci bytove spolocenstvo poziadalo o pridelenie ceny pre domacnosti a v minulosti ci patrilo do kategorie malych podnikov.

Predmet: spotreba elektriny a cena

ako sa vypocitava cena spotrebovanej elektriny zo spolocnych priestorov v bytovom dome dakujem za odpoved

Predmet: Doporucenie

Chcel by som dat doporucenie vsetkym tym, ktori chcu zmenit dodavatela elektriny, plynu alebo zdruzenej dodavky. Nezaujimajte sa len o to kolko usetrite. Dnes je politika vsetkych novych dodavatelskych firiem podliezt cenu konkurencie. To, co usetrite nezvykne byvat az tak markantne. Pre Vas je dolezita okrem ceny aj stabilita dodavok. Za posledne roky doslo k necakanemu ukonceniu cinnosti niekolkych firiem, od ktorych to nikto necakal (Moravia Energo, Korlea Invest). Sposobilo to, ze vyrobcovia energii spozorneli a dodavaju energie za podmienok poskytnutia garancii zo strany odberatela. Pytajte si aby Vam Vas dodavatel dal svoju vyrocnu spravu s porovnanim vysledkov za posledne obdobia, aby ste videli ako sa mu dari a mohli porovnat, ci dochadza k narastu alebo poklesu jeho aktivit v porovnani s predchadzajucimi rokmi alebo speje k upadku. Ci sa jedna o stabilnu firmu alebo ci ide o niekoho, ktory ma tazkosti presadit sa pri nakupe energie z dovodu risk manazmentu vyrobcov. Treba si od predajcu pytat kolko MWh alebo TWh za rok distribuoval. Je velky rozdiel v cene nakupu elektriny medzi dodavatelom, ktory distribuje objemy v hodnotach TWh a dodavatelom ktory tazko nasklada dodavku 1 MW baseload za rok.

Predmet: Monitoring dodavatelov

Vlastnik obsahu stranky tvrdi, ze monitoruje dodavatelov energie. Ako je mozne, ze medzi dodavatelmi energie v hodnoteni jednotlivych dodavatelov stale figuruje spolocnost Korlea Invest, ktora ukoncila svoju cinnost zo dna na den niekedy vo februari 2012?

Predmet: Re: prehlad cien od roku 2002 až do 2012

Laci napísal:
Dobrý deň. Potreboval by som prehľad cien elektrickej energie od roku 2002 až do 2012. Ďakujem za odpoveď
Akych cien? Burzovych cien, velkoobchodnych, maloobchodnych? Treba si uvedomit, ze je velky rozdiel medzi cenou za ktoru behom roka distribucka elektrinu nakupi a cenou za ktoru ju preda.

Predmet: Re: Re: EC-Najhorší dodavateľ!

svetlana napísal:
Úplne suhlasím s týmto názorom. V 01/2012 som neuvážene s EC podpísala zmluvu ale dodávka je na moju svokru s ktorou bývam v jednej domácnosti. Dodržala som lehotu a chcela zmluvu zršiť. Do dnešného dňa ju nezušli. Najskôr mi napísali, že nie som oprávnená ju zrušiť a mám poslať splnomocnenie. Zaujímavé je to, že keď som zmluvu podpisovala tak som slnomocfnenie nepotrebovala. Hlavne, že chytili ďalšieho blbca. Tak som im poslala splnomocnenie s overeným podpisom a teraz mi odpísali aby som poslala nejakú zmluvu mojej svokry aby videli jej podpis. Neuveriteľné im nestačí overený podpis na matrike. A toto všetko sa ťahá od januára aby od 7/2012 došlo k zmene dodávateľa. Sú to obyčajní podvodníci a špiny. Ja to dám kľudne aj na súd pretože viem, že som v práve. Všetkých varujem pred touto firmou a rovno ich vykopte zo schodov tak ako to urobím ja ak niekto u mňa niekedy zaklope.
Presne tak, tiež mam skusenosti s touto firmičkou, je mi z nich zle. Im ide iba o zmluvy , nie o ľudí...čim viac zmluv, tym viac penazi ziskaju kvázi "obchodáci" neznášam tuto neferovu dravosť na ukor niekoho.Mimochodom mam znamu ktorá tam chvilku pracovala...a že si dovolila odísť, tak mali problém ju vôbec vyplatiť..vlastného zamestnanca, no amen.

Predmet: Podvodná spoločnosť

O absolútnej nekorektnosti tejto spoločnosti svedčí niekoľko faktov : - spôsob, akým potenciálnych zákazníkov oslovujú,ja som mala šťastie a skupinku troch arogantných akožeagentov som rýchlo vypoklonkovala, ale... - moja 75 ročná matka, ktorá žije v Košiciach situáciu pod tlakom nezvládla a zmluvu podpísala - jediné kontakty, ktoré spoločnosť na seba dáva je audiotexové číslo (!)a emailový kontakt, čo je v prípade väčšiny "ulovených" ovečiek krajne nekorektné, nakoľko ohlúpiť sa im podarilo starých ľudí, ktorí túto komunikáciu nepreferujú. Jediné, čo ostáva, je obrátiť sa na právnika, ako sa zo zmluvy vyviazať najbezbolestnejším spôsobom. Z celej záležitosti ma hreje ma jediná pozitívna myšlienka - že som tie tri obludy na začiatku aspoň ja vyrazila, stačia mi problémy, ktoré mi vyplynuli z maminho podpisu.

Predmet: Re: EC-Najhorší dodavateľ!

Anti napísal:
Vy čo tu obhajujete ENERGETICKE CENTRUM,tak ste jeho zamestnanci, alebo pochlebovači. Mám už dlhšiu dobu problém s dofakturovaním a následným vrátením preplatku od EC. Jedná sa o čiastku 245eur, ktoré mi EC dlží, nakoľko som prešiel k pôvodnému dodavateľovi SSE. Už niekoľko krát som telefonoval na ích telefónnu linku 0850000888, vždy ma veľmi pozorne vypočuli, ale pozor oni vypočujú veľmi pozorne a hlavne majú veľa času lebo táto linka je spoplatnená ako audiotext, a peniažky sa ím sypu aj cez toto svinstvo!!! Takuto neserióznu hajzlovinu by mali zakázať a dobrodruhom podobným EC zakázať činnosť a pozatvarať ích!!! Ja mám už skúsenosť s touto "flegmatickou" firmou, kde maju zákazníka až na chvoste a preto varujem aj ostatných ktorý by do EC chceli vstupiť nech si to premyslia.
Úplne suhlasím s týmto názorom. V 01/2012 som neuvážene s EC podpísala zmluvu ale dodávka je na moju svokru s ktorou bývam v jednej domácnosti. Dodržala som lehotu a chcela zmluvu zršiť. Do dnešného dňa ju nezušli. Najskôr mi napísali, že nie som oprávnená ju zrušiť a mám poslať splnomocnenie. Zaujímavé je to, že keď som zmluvu podpisovala tak som slnomocfnenie nepotrebovala. Hlavne, že chytili ďalšieho blbca. Tak som im poslala splnomocnenie s overeným podpisom a teraz mi odpísali aby som poslala nejakú zmluvu mojej svokry aby videli jej podpis. Neuveriteľné im nestačí overený podpis na matrike. A toto všetko sa ťahá od januára aby od 7/2012 došlo k zmene dodávateľa. Sú to obyčajní podvodníci a špiny. Ja to dám kľudne aj na súd pretože viem, že som v práve. Všetkých varujem pred touto firmou a rovno ich vykopte zo schodov tak ako to urobím ja ak niekto u mňa niekedy zaklope.

Predmet: prehlad cien od roku 2002 až do 2012

Dobrý deň. Potreboval by som prehľad cien elektrickej energie od roku 2002 až do 2012. Ďakujem za odpoveď

Predmet: EC-Najhorší dodavateľ!

Vy čo tu obhajujete ENERGETICKE CENTRUM,tak ste jeho zamestnanci, alebo pochlebovači. Mám už dlhšiu dobu problém s dofakturovaním a následným vrátením preplatku od EC. Jedná sa o čiastku 245eur, ktoré mi EC dlží, nakoľko som prešiel k pôvodnému dodavateľovi SSE. Už niekoľko krát som telefonoval na ích telefónnu linku 0850000888, vždy ma veľmi pozorne vypočuli, ale pozor oni vypočujú veľmi pozorne a hlavne majú veľa času lebo táto linka je spoplatnená ako audiotext, a peniažky sa ím sypu aj cez toto svinstvo!!! Takuto neserióznu hajzlovinu by mali zakázať a dobrodruhom podobným EC zakázať činnosť a pozatvarať ích!!! Ja mám už skúsenosť s touto "flegmatickou" firmou, kde maju zákazníka až na chvoste a preto varujem aj ostatných ktorý by do EC chceli vstupiť nech si to premyslia.

Predmet: opatrenia URSO

Prosím Vás Odborníkov o odbornú radu k otázke. Aké opatrenia urobil URSO v energetickom priemysle na Slovensku v čase krízy, aký dopad málo to na produkt, ceny, komunikáciu a distribúciu elektriny.Prosím pomôžte ešte dnes ,ak sa to dá. Srdečná vďaka.

Predmet: Re: Re: Re: Re: Ako sa vratit povodnemu dodavatelovi.

erika napísal:
preco nenapisete presne scim Vas EC podviedol a preco si sirite blbosti vsetci o CEZ ked si neviete rozlisit energeticky centrum a cezke energeticke zavody to ja pisem momentalne co sa deje na dedinach! falsovane info dava bohuzial ZSE ktory je len distributor a elektriku nema a uctuje ceny E-ON krory kupuje energetiku na burze tak sa ludia rozmyslajte a hlavne nerobte zbytocne paniku
do skupiny ZSE,a.s. patri ako distributor tak aj dodavatel. EON na Slovensku elektriny nedodava :)

Predmet: Re: Re: Re: Ako sa vratit povodnemu dodavatelovi.

admin napísal:
Bohužiaľ, tento prípad nie je ojedinelý na na Energetické cetrum preberáme denne niekoľko sťažností. Pokiaľ máte pocit, že ste boli podvedení, odporúčam v prvom rade kontaktovať súčasného dodávateľa a zablokovať zmenu dodávateľa. O ďalšom postupe sa poraďte s právnikom..
preco nenapisete presne scim Vas EC podviedol a preco si sirite blbosti vsetci o CEZ ked si neviete rozlisit energeticky centrum a cezke energeticke zavody to ja pisem momentalne co sa deje na dedinach! falsovane info dava bohuzial ZSE ktory je len distributor a elektriku nema a uctuje ceny E-ON krory kupuje energetiku na burze tak sa ludia rozmyslajte a hlavne nerobte zbytocne paniku

Predmet: Ukoncenie zmluvy

Dobry den, tiez sme sa nehali s manzelom nahovorit podomovou predajkynou na Energeticke Centrum a po case sme zistili, ze vobec nie je ich odber vyhodny. Chcela by som od nich odstupit od zmluvy a ked som dnes volala na Infolinku, pracovnicka mi povedala, ze odtuúpenie od zmluvy je spoplatnene sumou 100 Eur!!! Je toto akoze normalne a v norme so zakonom???

Predmet: Re: Energetické centrum.

Viliam napísal:
Chcem upozorniť na firmu Energetické centrum. Jej nekalé praktiky naberajú na obrátkach, ale teraz to už hraničí s trestným činom. Všetci dobre vieme ako uzatvárajú zmluvy, o tom písať nechcem. Ale ako by už to nestačilo. Teraz sa mi dostali do rúk dve splnomocnenia pre úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny pre túto firmu. A na oboch sú SFALŠOVANÉ PODPISY! Splnomocnitelia ich údajne mali podpísať už v septembri 2011 ale oni ako splnomocnenci na ne dali dátum podpisu 25.1.2012! A plná moc im bola písomne odobratá v decembri 2011.A títo podvedení ľudia videli až teraz tieto tlačivá prvýkrát v živote a už boli použité 2x len s inými dátumami. TAK TOTO JE UŽ PODVOD AKO VYŠITÝ! Za toto by už mali pykať aj trestoprávne.
Zdravim, vsetkym, ktorych E.C. podviedlo odporucam obratit sa na Statnu energeticku inspekciu, Slovensku obchodnu inspekciu, na Urad pre regulaciu sietovych odvetvi, pripadne zavolat na nich televiziu. Je to lepsie ako platit za pravnika osobne a sami uvidite, ako sa vam E.C. zacne venovat...(osobna skusenost) Drzim palce! Rasto

Predmet: Energeticke Centrum a ich nekale praktiky

Nbudem spominat ich nekale praktiky pro ziskavani novych clenov ale upozornit, co Vas caka dalej.Moja mama tiez naletela a ziskala "vyhodnu" zmluvu na 5 rokov s luxusnym priplatkom 3 EUR mesacne za nadstandardne sluzby. Ked sa nam s bratom podarilo zrusit aspon ten priplatok, cakal nas dalsi sok. Prisiel novy predpis na novu sumu avsak cely rok so platnostou k 28.2.2012. Absolvoval som 3 telefonaty d call centra i osobnu navstevu zakanickeho centra, kde vzdy slubili, ze je to len preklep a treba platit mesacne a nie naraz k 28.2. Traz v marci prisla upomienka, div sa svete, preto ze neboli uhradene vsetky splatky na cely rok a pod hrozbou pokuty 5 EUR. Tak sa mi zda, ze ich biznis plan je zalozeny na zbierani pokut a zarobkoch call centra, ktore milo s vami poebatuje (peniazky cinkaju) a nic neurobia. Takze pozor nedajte sa zlakat a varujte najma svojich rodicov.

Predmet: PODVOD na n-tú

Neustále pribúda sťažností na praktiky podomových predajcov energii. Ja som sa sám stal obeťou takého podvodu,keď mi predajca p.Zábák tvrdil,že NEJDE o zmenu dodávateľa energie iba o zmenu spôsobu fakturácie.Mám na to jeho tvrdenie svedkov,a zažil som šok,keď mi došiel koncom febr. t.r. papipier od ZSE o zmene dodávateľa. Chcel som zmluvu s EC okamžite zrušiť,teda vyhlásiť za nulitnú-neplatnú od samého začiatku,nakoľko bola uzavretá na základe PODVODu,resp uvedenia neprtavdivých skutočností. Holt,ale prišla mi odpoveď,že za zmluva sa už nedá zrušiť,ale len vypovedať s poplatkom 100 €.Vôbec celá odpoveď bola v arogantnom duchu,žiadne slová ospravedlnenia,či vysvetlenia,takto si oni vážia zákaznikov. Je mi jasné,že v tomto štáte sa ako jedinec svojich práv nemám šancu dovolať,hoc tam došlo naplneniu skutkovej podstaty trestného činu,oni maju isto dobrých právnikov a vôbec. Ale nakoľko sa prípady nekalých praktík množia,asi by bolo najlepšie postaviť činnosť EC ako takej mimo zákon,nakoľko používa nekelé spôsoby pri získavaní zákazníkov ,navyše sa jedná o maximaálne nevieryhodnú spoločnosť,svojim vystupovaním a praktikami,bodaj by im nová vláda,v rámci populistických opatrení po nástupe k moci klepla po prstoch,ale môžeme asi len dúfať :(

Predmet: Re: Energetické centrum.

Viliam napísal:
Chcem upozorniť na firmu Energetické centrum. Jej nekalé praktiky naberajú na obrátkach, ale teraz to už hraničí s trestným činom. Všetci dobre vieme ako uzatvárajú zmluvy, o tom písať nechcem. Ale ako by už to nestačilo. Teraz sa mi dostali do rúk dve splnomocnenia pre úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny pre túto firmu. A na oboch sú SFALŠOVANÉ PODPISY! Splnomocnitelia ich údajne mali podpísať už v septembri 2011 ale oni ako splnomocnenci na ne dali dátum podpisu 25.1.2012! A plná moc im bola písomne odobratá v decembri 2011.A títo podvedení ľudia videli až teraz tieto tlačivá prvýkrát v živote a už boli použité 2x len s inými dátumami. TAK TOTO JE UŽ PODVOD AKO VYŠITÝ! Za toto by už mali pykať aj trestoprávne.
ja ked som sa sa dozvedek l čo su zač okamžite som som dal zrušenie zmluvy a oni mi dnes napisali že na to som mal 14 dni na vypoved ale tam v zmluve nič take nie je tak neviem čo mam robit ale ja od nich nič nechcem a či sa mam obratit na pravnika s pozdravom roman

Predmet: Energetické centrum.

Chcem upozorniť na firmu Energetické centrum. Jej nekalé praktiky naberajú na obrátkach, ale teraz to už hraničí s trestným činom. Všetci dobre vieme ako uzatvárajú zmluvy, o tom písať nechcem. Ale ako by už to nestačilo. Teraz sa mi dostali do rúk dve splnomocnenia pre úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny pre túto firmu. A na oboch sú SFALŠOVANÉ PODPISY! Splnomocnitelia ich údajne mali podpísať už v septembri 2011 ale oni ako splnomocnenci na ne dali dátum podpisu 25.1.2012! A plná moc im bola písomne odobratá v decembri 2011.A títo podvedení ľudia videli až teraz tieto tlačivá prvýkrát v živote a už boli použité 2x len s inými dátumami. TAK TOTO JE UŽ PODVOD AKO VYŠITÝ! Za toto by už mali pykať aj trestoprávne.

Predmet: odstupenie od zmluvy

dobry vecer, chcela by som sa spytat ...dna 16.8.2011 som podpisala zmluvu na zmenu dodavatela energie ... odberatelom je vsak moja mama na ktoru je pisana zmluva , avsak podpisala som ju ja ... mozem ju povazovat za platnu?

Predmet: Re: Re: Ako sa vratit povodnemu dodavatelovi.

daniel napísal:
dobry den, ja som v podobnej situacii, len zmluvu podpisala manzelka, jedna sa o firmu Energeticke Centrum, ich podomovi predajcovia pracuju podla vsetkeho velmi nekorektne (mozno az nezakonne). Ako je teda potrebne postupovat?
Pokial to manzelka podpisala vo svojom mene, tak je to v poriadku. Slovenska legislativa umoznuje podpisovat dokumenty tohto typu v pripade bezpodieloveho vlastnictva. Ak to manzelka odpisala ale vo vasom mene tak sfalsovala podpis tak toto je z jej strany co nezakonne takze ak je to tak urcite by som sa obratil na Energeticke centrum a urcite Vam poradia postup

Predmet: Re: Re: Re: Ako sa vratit povodnemu dodavatelovi.

admin napísal:
Bohužiaľ, tento prípad nie je ojedinelý na na Energetické cetrum preberáme denne niekoľko sťažností. Pokiaľ máte pocit, že ste boli podvedení, odporúčam v prvom rade kontaktovať súčasného dodávateľa a zablokovať zmenu dodávateľa. O ďalšom postupe sa poraďte s právnikom..
Pokial to manzelka podpisala vo svojom mene, tak je to v poriadku. Slovenska legislativa umoznuje podpisovat dokumenty tohto typu v pripade bezpodieloveho vlastnictva. Ak to manzelka odpisala ale vo vasom mene tak sfalsovala podpis tak toto je z jej strany co nezakonne takze ak je to tak urcite by som sa obratil na Energeticke centrum a urcite Vam poradia postup.

Predmet: Re: Vypovedanie zmluvy?

Martin napísal:
Dobrý deň . Dňa 24.11.2011 som podpísal zmluvu s energetickým centrom,nesťažujem sa ,len som sa chcel opýtať či sa dá vypovedať v prípade,že by som byt predal ,alebo napr. by došiel nejaký pracovník a zmluvu by prepísal na nového majiteľa v prípade jeho súhlasu ,ak by nemal záujem či môžem bezplatne od zmluvy odstúpiť.Za odpoveď vopred ďakujem.
Pokial budete predavat byt tak samozrejme. Na svojej stranke maju aj napisane ake doklady musite dolozit aby sa to mohlo prepisat na ineho majitela. Netreba ale zabudat, ze v pripade ak budu vykonavat prepis odberneho miesta na noveho majitela, trva to nejaku dobu lebo oni to komunikuju s distribucnou spolocnostou a caka sa na ich vyjadrenie. Ak dolozite potrebne doklady, zmluvu Vam ukoncia k najblizsiemu moznemu terminu. Nezabudat nato, ze je to potrebne riesit dostatocne vcas a nie az ked v novom byte bude zabyvany novy majitel. Nedaju sa tieto veci robit spatne.

Predmet: Vypovedanie zmluvy?

Dobrý deň . Dňa 24.11.2011 som podpísal zmluvu s energetickým centrom,nesťažujem sa ,len som sa chcel opýtať či sa dá vypovedať v prípade,že by som byt predal ,alebo napr. by došiel nejaký pracovník a zmluvu by prepísal na nového majiteľa v prípade jeho súhlasu ,ak by nemal záujem či môžem bezplatne od zmluvy odstúpiť.Za odpoveď vopred ďakujem.

Predmet: Re: Re: Ako sa vratit povodnemu dodavatelovi.

daniel napísal:
dobry den, ja som v podobnej situacii, len zmluvu podpisala manzelka, jedna sa o firmu Energeticke Centrum, ich podomovi predajcovia pracuju podla vsetkeho velmi nekorektne (mozno az nezakonne). Ako je teda potrebne postupovat?
Bohužiaľ, tento prípad nie je ojedinelý na na Energetické cetrum preberáme denne niekoľko sťažností. Pokiaľ máte pocit, že ste boli podvedení, odporúčam v prvom rade kontaktovať súčasného dodávateľa a zablokovať zmenu dodávateľa. O ďalšom postupe sa poraďte s právnikom..

Predmet: Re: Ako sa vratit povodnemu dodavatelovi.

Alzbeta napísal:
Prosim o radu dna 14.11.2011, pri podomovom predaji uzavreli zmluvu ,pracovnici energetickeho centra s mojim manzelom . Ale on neni vlastnikom odberoveho miesta . Na zmluve, figuruje moje meno ale manzelov podpis , to jak si predstavuju. Poslala som ziadost o zrusenie zmluvy ani sa neunuvaju odpovedat , telefony vobec nedvihaju .Prosim o radu ako mam dalej postupovat . Dakujem.
dobry den, ja som v podobnej situacii, len zmluvu podpisala manzelka, jedna sa o firmu Energeticke Centrum, ich podomovi predajcovia pracuju podla vsetkeho velmi nekorektne (mozno az nezakonne). Ako je teda potrebne postupovat?

Predmet: Ako sa vratit povodnemu dodavatelovi.

Prosim o radu dna 14.11.2011, pri podomovom predaji uzavreli zmluvu ,pracovnici energetickeho centra s mojim manzelom . Ale on neni vlastnikom odberoveho miesta . Na zmluve, figuruje moje meno ale manzelov podpis , to jak si predstavuju. Poslala som ziadost o zrusenie zmluvy ani sa neunuvaju odpovedat , telefony vobec nedvihaju .Prosim o radu ako mam dalej postupovat . Dakujem.

Predmet: viete pomoct?

Dobry den, 1.10.2011 som kupila a byvam v byte, kde predchadzajuca majitelka odoberala plyn aj elektriku cez CEZ. Aj ked vsetky papiere na ukoncenie zmluvnych vztahov dorucila riadne a vcas a este aj opakovane, stale sa neviem prihlasit na odber elelktriky (nie v CEZ), lebo tvrdia, ze je na to odberne miesto prihlasena ona. Nebol to moj zmluvny vztah, ale ja kvoli tomu nemozem uzavriet vlastny a sustavne narazam na to, ze oni to nemaju na starosti. NEviete mi poradit, kam sa mozem obratit? Dakujem

Predmet: Ako preukazatelne doručit vypoveď zmluvy?

Ako preukázatelne včas doručit výpoveď zmluvy, keď "dodávateľ" v SR nemá fyzicky nikde kanceláriu ani riadnu poštovú adresu, ale má uvedený len POBox? Dá sa do POBoxu poslať list s návrastkou alebo aspoň doporučený list?

Predmet: CEZ Slovensko nie je v zoznam URSO

Mohli by ste uverejniť aktuálny zoznam licencií dodavateľov el.en do domacností v SR, lebo CEZ Slovensko nie je v zozname z roku 2010, ktoré vydal URSO, ktorý máte zverejnený na Vašej stránke. Navyše už v marci sme do CEŽ Slovensko poslali zmluvu aj splnomocnenie na zmenu dodavateľa a napriek sťažnosti, mnohým telefonátom, opakovanému posielaniu splnomocnení, dodnes nemáme zrealizovaný prestup! A zase chcú novú zmluvu a nové splnomocnenia - na prestup až na budúci rok, ale už s vyššími cenami! A podobné skúsenosti majú aj iní!Nerobili to úmyselne? Dá sa na nich zato podať sťažnosť na URSO?

Predmet: Re: Uzatvorenie zmluvy

Viliam napísal:
Zaujímalo by ma ako je možné uzatvoriť zmluvu so ženou, ktorá ma po 70-tke, bez toho, aby bol pri uzatvorenízmluvy niekto, kto je ešte pri zmysloch. A super predajca jej samozrejme nanútil všetky "výhody". Nemyslím si že je to čestné a férové jednanie zo strany predajcu a rozhodne to poškodzuje dobré meno Vašej firmy. Alebo, že by bolo treba zarobiť aj za každú cenu?
Dobrý deň, naša firma sa zaoberá iba monitorovaním dodávateľov elektrickej energie. Ak nám uvediete, o ktorú firmu sa jedná, zabezpečíme doručenie vašej žiadosti.

Predmet: Uzatvorenie zmluvy

Zaujímalo by ma ako je možné uzatvoriť zmluvu so ženou, ktorá ma po 70-tke, bez toho, aby bol pri uzatvorenízmluvy niekto, kto je ešte pri zmysloch. A super predajca jej samozrejme nanútil všetky "výhody". Nemyslím si že je to čestné a férové jednanie zo strany predajcu a rozhodne to poškodzuje dobré meno Vašej firmy. Alebo, že by bolo treba zarobiť aj za každú cenu?

Predmet: Energetické centrum

Dobrý deň, viete mi poslať nejaký spoľahlivý kontakt na Energetické Centrum Bratislava? Chcem sa informovať ohľadom výpovede zmluvy a nikto im to na 0850 000 888 nedvíha.

Predmet: Tradičny dodavatel

Chcem sa spytat čo pre nas urobili tradični dodavatelia.akurat nas rozdelili na male a velke domacnosti.Iba preto že sme mali odber nad 5000 kilovatov zaplatila naša rodina asi o 200 Eur viac ako ten kto patril do takzvanej malej domacnosti.A teraz ked nastava konkurencia posielaju odberatelom ponuky ktore so slušnostou nemaju nič spoločne.Klientov zaviažu do konca roku 2013,ale iba do konca roku 2011 garantuju nižšiu cenu.No ferova ponuka len čo je pravda.mojej susede chodia pladby na svokra ktory je už 18 rokov nebohy ked to chcela dat do poriadku povedali jej nech to necha tak.a teraz ked je tu zrazu viac dodavatelov posielaju ludom všelijake hluposti.Nuž mile zapadoslovenska,stredoslovenska a vychodoslovenska energetika zda sa že vaš monopol konečne konči,ta sa branite tym že kydate na inych.

Predmet: porovnanie s CEZ

preco nie je porovnanie aj s CEZ ? asi preto, lebo su lacnejsi ako vasa \"Vasa energia\"

Predmet: stažnost

dnes som dostal list od hore menovanej firmi a rozčarovala ma suma za poplatok a formulace doprovodného listu v ktorom sa uvádí na možné dosledky na pozdejšie rozvizanie zmluvi s touto spoločnosťou.

Predmet: Re: Slovakia Energy

Jakub napísal:
V sucasnosti je zakazane vyberat akekolvek aktivacne poplatky akonahle za vami pride niekto so zmluvou slovakia energy ani sa s nim nebavte a rovno to hlaste na ich infolinku. A co sa tyka zvolavania schvodzi tak to riesia cez vedenie vchodu a s ich suhlasom. V kazdom pripade nech si zvolite akehokolvek alternativneho dodavatela je to pre vas uspora... v dnesnej dobe ked sa snazime setrit takmer na vsetkom je to len plus vsecia zatepluju aby usetrili na teple a beru velke uvery koli uspore ... pri zmene dadavatela mate usporu bez akychkolvek vstupnych poplatkov
Nechápem prečo tu niekto nadáva na Slovakia Energi, pretože ja som ich zákazníkom a žiadne problémy ako aj aktivačné poplatky som neplatil.

Predmet: Slovakia Energy

V sucasnosti je zakazane vyberat akekolvek aktivacne poplatky akonahle za vami pride niekto so zmluvou slovakia energy ani sa s nim nebavte a rovno to hlaste na ich infolinku. A co sa tyka zvolavania schvodzi tak to riesia cez vedenie vchodu a s ich suhlasom. V kazdom pripade nech si zvolite akehokolvek alternativneho dodavatela je to pre vas uspora... v dnesnej dobe ked sa snazime setrit takmer na vsetkom je to len plus vsecia zatepluju aby usetrili na teple a beru velke uvery koli uspore ... pri zmene dadavatela mate usporu bez akychkolvek vstupnych poplatkov

Predmet: Re: nový dodávateľ a aktivačný poplatok

napísal:
Začal som uvažovať o zmene dodávateľa elektriny, ale zaskočil ma aktivačný poplatok. Niekde som čítal, že podľa zákona by si nový poskytovateľ elektriny nemal účtovať žiadne poplatky súvisiace s prechodom na nového dodávateľa. Keď som tam volal, tak mi povedali, že to vlastne nie je poplatok súvisiaci s prechodom na nového dodávateľa, ale administratívne náklady súvisiace so spracovaním papierov a tak. Tak ako je to vlastne s tým poplatkom?
V súčastnosti sa už aktivačný poplatok od zákazníka nevyžaduje. V minulosti šlo o špekulácie zo strany \"dohadzovacích\" firiem ako zarobiť viac na zmluvách. Týmto kazili meno spoločnosti, ktorá do nich vložila dôveru..

Predmet: Ako sa vrátiť k pôvodnému dodávateľovi

tesne pred Vianocami nas navstivili zastupcovia firmy Energeticke centrum. Najprv to vyzeralo, ako keby boli nadradeni vsetkym energ. dodavatelom energie a oni ked sa pozru na nasu rocnu fakturu, tak nam cca 7% odrataju. Potom ked po asi hodine prisiel pan z Energetickeho centra, tak uz to bolo inac, ze ony su vlastne alternativny dodavatel el. energie. Kedze som vlastne uz predtym pani povedala, ze teda skusime podpisat zmluvu a ak to bude pravda, ze nam znizia z rocnej faktury cca 7%, tak to aj ponechame, ale vlastne pri podpise zmluvy som zistila ze vlastne ide skutocne o zmenu dodavatela energie, a este tam bol aj poplatok 5€ za vykonanie zmien, tak vlastne som to asi nedomyslela, lebo prave som robila velke upratovanie a pracovala na rebriku. Teraz ked som si na to lepsie pozrela a nasla som si VASU stranku a ked som si urobila prepocet DD2 a 1209kWh rocne a porovnala so SSE, lebo som zo Ziliny, tak mi to vyslo, ze by som v roku 2010 usporila 5,32€ s DPH. Kedze mi stiahnu poplatok 5€ za vybavovanie, tak vynosnost tejto akcie povazujem za nulovu. Chcem sa toho zbavit a nechat to po starom. Moja otazky su: 1) ci je firma Energeticke centrum doveryhodna firma? a ci som nenaletela nejakym podvodnikom? Predsa ja ked mam zmluvu s SSE a este som ju nevypovedala a na nu mam naviazany prikaz platby zo SIPA ako to chcu riesit bezo mna? hoci aj za poplatok? Nebudu mi uctovat nahodou 2 firmy dodavatelov energie? 2) Zmluvu s Energetickym centrom chcem ukoncit. Podpisala som ju 11.12.2010 povedzte prosim ako najrychlejsie a platne?

Predmet: Termín zmeny dodávateľa

29.9.2010 som požiadal o zmenu dodávateľa elektrickej energie, ale nakoniec sa mi nepodarilo zmeniť dodávateľa, lebo sa nestihli vybaviť všetky papiere. Prečo sa uvádza, že dodávateľa je možné zmeniť do 30.9., keď už 29.9 bolo neskoro?

Predmet: Re: nový dodávateľ a aktivačný poplatok

napísal:
Začal som uvažovať o zmene dodávateľa elektriny, ale zaskočil ma aktivačný poplatok. Niekde som čítal, že podľa zákona by si nový poskytovateľ elektriny nemal účtovať žiadne poplatky súvisiace s prechodom na nového dodávateľa. Keď som tam volal, tak mi povedali, že to vlastne nie je poplatok súvisiaci s prechodom na nového dodávateľa, ale administratívne náklady súvisiace so spracovaním papierov a tak. Tak ako je to vlastne s tým poplatkom?
Zmena dodávateľa je podľa legislatívy bezplatná. Poplatok za uzavretie zmluvy asi môže byť uplatňovaný. Inkasujú ho najmä firmy, využívajúce podomový predaj. Základ je započítať to do celkových nákladov, ktoré sa budú novému dodávateľovi platiť. Z mojich skúseností sú ceny pre domácnosti dosť podobné, takže so zarátaním poplatku môže byť konečná cena vyššia ako doteraz. Záleží od sadzby a výšky spotreby.

Predmet: nový dodávateľ a aktivačný poplatok

Začal som uvažovať o zmene dodávateľa elektriny, ale zaskočil ma aktivačný poplatok. Niekde som čítal, že podľa zákona by si nový poskytovateľ elektriny nemal účtovať žiadne poplatky súvisiace s prechodom na nového dodávateľa. Keď som tam volal, tak mi povedali, že to vlastne nie je poplatok súvisiaci s prechodom na nového dodávateľa, ale administratívne náklady súvisiace so spracovaním papierov a tak. Tak ako je to vlastne s tým poplatkom?

Predmet: Re: škoda spôsobená výpadkom elektriny

napísal:
Výpadky elektriny nemá na svedomí dodávateľ, ale prenosová sústava. A tu je problém. Bývam na východnom slovensku a výpadky nie sú zriedkavosťou. Známy mi poradil, aby som na citlivé prístroje kúpil UPS. Pri poslednom veľmi krátkom výpadku sa mi paradoxne pokazila práve UPS. Záruka skončila, poistenie nemám, komu sa mám sťažovať?
Poistenie nepomôže. My sme sa vrátili z predĺženého víkendu a bol pokazený televízor. Pýtali sme sa susedov, hovorili, že bol výpadok elektriny. Keď som išiel do poisťovne, tak mi povedali, že mám poistenie iba proti živelnej pohrome a že cez ten víkend neboli žiadne blesky, takže sa sťažovať v elektrárňach. No a tam som takisto nepochodil. Takže ani poistka mi nepomohla. Má niekto nejaké pozitívne skúsenosti?

Predmet: škoda spôsobená výpadkom elektriny

Výpadky elektriny nemá na svedomí dodávateľ, ale prenosová sústava. A tu je problém. Bývam na východnom slovensku a výpadky nie sú zriedkavosťou. Známy mi poradil, aby som na citlivé prístroje kúpil UPS. Pri poslednom veľmi krátkom výpadku sa mi paradoxne pokazila práve UPS. Záruka skončila, poistenie nemám, komu sa mám sťažovať?

Predmet: slovakia energy, ako to vyzerá dnes?

Na jar som sledoval niekoľko sťažností na firmu Slovakia energy ohľadom fakturácie, zvyšovania zálohových platieb a nevrátenia preplatkov na SIPO. Na druhej strane mám známeho, ktorý berie elektriku od nich a je spokojný. Ako je to teda so Slovakia energy dnes? Máte dnes už dobré skúsenosti?

Predmet: audit elektriny a domové schôdze

u náš v činžiaku som našiel oznam, že sa bude konať audit spotreby elektriny a že sa majú dostaviť všetci nájomníci aj s faktúrami. Oznam bol napísaný tak, že to naozaj vyzeralo, že to organizuje buď správca domu alebo dôverník. Babičky sa už začali ovávať, že či nás idú odpojiť, že veľa svietime na chodbách. Oznam som strhol a napísal som, že sa žiadna schôdza nekoná. Ale v koľkých vchodoch im to vyšlo? Na ozname nebolo napísané, pre koho sprostredkovateľ pracuje.

Pridať príspevok

(nie je povolené vkladať HTML tagy do textu príspevku)

Loginname:

E-mail:

()
Predmet:

Text:

Musíte vyplniť všetky polia.


<< Späť

Reklama

Anketa

Ohodnoďte vášho dodávateľa:
1. Right Power4.24 (399x)
2. SE Predaj3.91 (177x)
3. BCF3.91 (594x)
4. Elgas3.88 (25x)
5. Energie23.87 (170x)
6. Energa Slovakia3.86 (181x)
7. Magna E.A.3.75 (177x)
8. SPP3.74 (155x)
9. Vaša energia3.71 (479x)
10. V-Elektra3.62 (21x)
11. Energetické centr.3.46 (229x)
12. POWER-EN a.s.3.38 (26x)
13. Korlea Invest3.33 (18x)
14. ČEZ Slovensko3.17 (12x)
15. SSE a.s.3.14 (138x)
16. VSE a.s.3.11 (141x)
17. ZSE a.s.3.04 (252x)
18. Lumius s.r.o.3 (12x)
19. Slovenská energetická2.57 (21x)
20. Slovenská energia2.57 (14x)
21. Slovakia Energy2.39 (356x)
22. Mercuria En. Trad.2.2 (5x)
23. Coal Energy1.8 (10x)
24. A.En Slovensko1.46 (52x)

Reklama